نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از برند نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
  • آمیزه بازاریابی خدمات آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزش‌های زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]

ا

  • ارزش برند نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
  • ارزش چرخه عمر مشتری ارایه چارچوبی جهت سنجش ارزش بلندمدت مشتریان در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 1-18]
  • ارزش وِیژه برند اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 125-146]
  • انتظارات مشتری مدل سنجش انتظارات مشتریان صنعت بانکداری برمبنای ادراک آنان [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 115-136]
  • اندازه گیری انتظارات مشتری مدل سنجش انتظارات مشتریان صنعت بانکداری برمبنای ادراک آنان [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 115-136]
  • انگیزش بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]

ب

  • بازاریابی آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزش‌های زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
  • بازاریابی پایدار طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]
  • بازده دارایی موزون بانک‌ها بر حسب ریسک و بازده مقطعی سهام [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 101-114]
  • بانکداری مدل سنجش انتظارات مشتریان صنعت بانکداری برمبنای ادراک آنان [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 115-136]
  • بخش‌بندی بخش‌بندی و شناسایی ویژگی‌های مصرف‌کنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشه‌های خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]
  • بخش بندی مشتریان ارایه چارچوبی جهت سنجش ارزش بلندمدت مشتریان در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 1-18]
  • برند بررسی ارتباط بین ویژگی‌های شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]

پ

  • پاسخ مصرف کننده نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
  • پایش هوشمندی رقابتی بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]

ت

  • تبلیغات نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
  • تبلیغات توصیه‌ای الکترونیک بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]
  • تجارت الکترونیکی الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 53-84]
  • تداعی برند نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
  • توسعه برند اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 125-146]
  • توسعه تجارت الکترونیک الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 53-84]
  • تئوری‌ برخاسته از داده‌ها ارائه‌ی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوری‌سازی داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]

ج

خ

  • خدمات آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزش‌های زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
  • خرید ناگهانی طراحی و آزمون رفتار خرید ناگهانی مشتریان [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 147-182]

د

ر

  • راهبرد بازاریابی ارائه‌ی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوری‌سازی داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
  • راهبرد تولید ارائه‌ی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوری‌سازی داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
  • راهبرد کسب و کار ارائه‌ی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوری‌سازی داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
  • ریسک دارایی موزون بانک‌ها بر حسب ریسک و بازده مقطعی سهام [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 101-114]
  • رگرسیون لجستیک بخش‌بندی و شناسایی ویژگی‌های مصرف‌کنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشه‌های خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]
  • روش شناسی کیفی طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]

س

  • سازمان‌های غیرانتفاعی آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزش‌های زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]
  • شخصیت برند بررسی ارتباط بین ویژگی‌های شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]

ص

  • صنعت خودرو ایران طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]

ع

  • عملکرد آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزش‌های زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
  • عوامل سازمانی بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]

ف

ک

  • کیفیت ادارک شده از برند نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
  • کلیدی: کانال بخش‌بندی و شناسایی ویژگی‌های مصرف‌کنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشه‌های خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]

گ

  • گرایش به بازار بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]

م

  • مدل سازی معادلات ساختاری بررسی ارتباط بین ویژگی‌های شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
  • مزیت رقابتی بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]
  • مشتریان طراحی و آزمون رفتار خرید ناگهانی مشتریان [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 147-182]
  • مشتریان کلیدی ارایه چارچوبی جهت سنجش ارزش بلندمدت مشتریان در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 1-18]
  • مصرف‌کننده چندکانالی بخش‌بندی و شناسایی ویژگی‌های مصرف‌کنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشه‌های خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]

ن

  • نقشه‌های خودسازمانده بخش‌بندی و شناسایی ویژگی‌های مصرف‌کنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشه‌های خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]

و

  • ویژگی شخصیتی مصرف کننده بررسی ارتباط بین ویژگی‌های شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
  • وفاداری برند اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 125-146]
  • وفاداری به برند بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]
  • وفاداری به برند نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]

ه

  • همسویی ارائه‌ی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوری‌سازی داده‌بنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
  • هویت‌یابی از طریق برند بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیه‌ای الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]