آ
-
آگاهی از برند
نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
-
آمیزه بازاریابی خدمات
آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزشهای زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
ا
-
ارزش برند
نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
-
ارزش چرخه عمر مشتری
ارایه چارچوبی جهت سنجش ارزش بلندمدت مشتریان در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 1-18]
-
ارزش وِیژه برند
اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 125-146]
-
انتظارات مشتری
مدل سنجش انتظارات مشتریان صنعت بانکداری برمبنای ادراک آنان [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 115-136]
-
اندازه گیری انتظارات مشتری
مدل سنجش انتظارات مشتریان صنعت بانکداری برمبنای ادراک آنان [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 115-136]
-
انگیزش
بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیهای الکترونیک در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]
ب
-
بازاریابی
آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزشهای زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
-
بازاریابی پایدار
طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]
-
بازده
دارایی موزون بانکها بر حسب ریسک و بازده مقطعی سهام [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 101-114]
-
بانکداری
مدل سنجش انتظارات مشتریان صنعت بانکداری برمبنای ادراک آنان [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 115-136]
-
بخشبندی
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مصرفکنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشههای خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]
-
بخش بندی مشتریان
ارایه چارچوبی جهت سنجش ارزش بلندمدت مشتریان در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 1-18]
-
برند
بررسی ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
پ
-
پاسخ مصرف کننده
نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
-
پایش هوشمندی رقابتی
بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]
ت
-
تبلیغات
نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
-
تبلیغات توصیهای الکترونیک
بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیهای الکترونیک در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]
-
تجارت الکترونیکی
الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 53-84]
-
تداعی برند
نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
-
توسعه برند
اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 125-146]
-
توسعه تجارت الکترونیک
الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 53-84]
-
تئوری برخاسته از دادهها
ارائهی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوریسازی دادهبنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
خ
-
خدمات
آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزشهای زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
-
خرید ناگهانی
طراحی و آزمون رفتار خرید ناگهانی مشتریان [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 147-182]
ر
-
راهبرد بازاریابی
ارائهی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوریسازی دادهبنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
-
راهبرد تولید
ارائهی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوریسازی دادهبنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
-
راهبرد کسب و کار
ارائهی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوریسازی دادهبنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
-
ریسک
دارایی موزون بانکها بر حسب ریسک و بازده مقطعی سهام [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 101-114]
-
رگرسیون لجستیک
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مصرفکنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشههای خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]
-
روش شناسی کیفی
طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]
س
-
سازمانهای غیرانتفاعی
آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزشهای زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
ش
-
شبکههای اجتماعی
بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیهای الکترونیک در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]
-
شخصیت برند
بررسی ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
ص
-
صنعت خودرو ایران
طراحی مدل بازاریابی پایدار صنعت خودرو ایران [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 1-26]
ع
-
عملکرد
آمیزه عملکرد بازاریابی موسسات آموزشهای زیربنایی در توسعه خدمات [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 19-42]
-
عوامل سازمانی
بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]
ف
-
فروشگاه زنجیرهای
طراحی و آزمون رفتار خرید ناگهانی مشتریان [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 147-182]
ک
-
کیفیت ادارک شده از برند
نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
-
کلیدی: کانال
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مصرفکنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشههای خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]
گ
-
گرایش به بازار
بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]
م
-
مدل سازی معادلات ساختاری
بررسی ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
-
مزیت رقابتی
بررسی تأثیر گرایش به بازار مدیران بر کسب مزیت رقابتی در چارچوب ابعاد هوشمندی رقابتی و عوامل سازمانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 27-52]
-
مشتریان
طراحی و آزمون رفتار خرید ناگهانی مشتریان [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 147-182]
-
مشتریان کلیدی
ارایه چارچوبی جهت سنجش ارزش بلندمدت مشتریان در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 1-18]
-
مصرفکننده چندکانالی
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مصرفکنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشههای خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]
ن
-
نقشههای خودسازمانده
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مصرفکنندگان در یک محیط چند کانالی با استفاده از ترکیب روش نقشههای خودسازمانده و رگرسیون لجستیک [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 43-74]
و
-
ویژگی شخصیتی مصرف کننده
بررسی ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی مصرف کننده و شخصیت برند (مطالعه موردی :دارندگان و خریداران خودروهای برند هیوندای در شهر اصفهان) [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 105-124]
-
وفاداری برند
اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرفکنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 125-146]
-
وفاداری به برند
بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیهای الکترونیک در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]
-
وفاداری به برند
نقش ارزش برند مبتنی بر مشتری در تاثیر تبلیغات بر پاسخ مصرف کننده [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 137-148]
ه
-
همسویی
ارائهی مدل تئوریکی برای همسویی راهبردهای تولید، بازاریابی و کسب و کار با استفاده از روش تئوریسازی دادهبنیاد [دوره 6، شماره 11، 1393، صفحه 85-104]
-
هویتیابی از طریق برند
بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیهای الکترونیک در شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 12، 1393، صفحه 75-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد